Wednesday 9 April 2014

kecelaruan mood

if aku dapat putarkan masa. aku akan betulkan kesilapan aku. aku memang cepat naek angin dengan orang.seriously. this is my negative side. i admit that. and now on, die pun dah sedih dengan aku. dah 2 kali aku cakap benda yang menyakitkan hati die. tapi aku xsengaja......

if aku xsayang die. aku xdela mengharap die selalu ada dengan aku. 
if aq xsyg die, aq xdela cari die lps aku sedar silap aku..
if aq xsayang die. aq xdelah pikir nak jadi yg terbaik utk die..
if aku xsyg die, xdelah die dlm ingatan aku..
if aq xsyg die, aq xkn rasa sedih mcm skrg nie..

tapi die.. mnx masa utk bersendiri. xbgi aku rindu die.. and jangan cari die within the specific period which he means during his final exam.. its ok. I admit that Im wrong by doing like this to you.. 

*one thing I want to say to you.. SORRY..