Wednesday 4 April 2012

JODOH ITU RAHSIA ALLAH S.W.T.

JODOH ITU RAHSIA ALLAH
S.W.T.

Sekuat mana kita setia.
Sehebat mana kita
merancang.
Selama mana kita
menunggu.
Sekeras mana kita
bersabar.
Sejujur mana kita
menerima dirinya.

Jika takdir Allah
menentukan yg kita akan
bukan dgn dirinya.
Kita tidak akan bersama
dgnnya.
Jika Allah telah menulis
jodoh kita dgnnya.
Kita tetap akan bersama
dirinya.

Kerana tulang rusuk dan
pemiliknya takkan
pernah tertukar dan akan
bertemu pada saat yg
tepat menurut ilmuNya,
insya-Allah.
Tiada yg kebetulan
melainkan semuanya
telah dirancang.
Dan yg sebaik-baik
merancang itu adalah
Allah S.W.T ♥


andai engkau tahu luahan hati ini...
ya,aku mmg ingin denganmu...
namun,semakin aku mendekatimu,
semakin jauh kau dariku..
apa salahku..
aku tak berdaya lagi nak memaksamu
aku tak berdaya lagi menanggung azab rindu terhadapmu
cukuplah engkau pinggirkan aku
menganggap aku tiada disisi kamu
aku setia dengan kamu
namun,engkau mepermainkan perasaan ini
aku perlukan kamu detik ini
saat ini
namun engkau tiada juga disisi ini

mana pergi semua janjimu
engkau kata engkau akan berada disampingku
engkau akan menemani aku
namun setiap kali aku mesej
tiada balasan aku terima
aku tunggu 
dan terus menunggu
mengharap kau dengar luahan hati ini
namun kau tiada

kau janji..
lepas exam kau akan bersama denganku
tapi betul ke?
apa kau mampu?
setiap kali kau berjanji
setiap kali tu jugak kau mungkiri
dengan alasan sibuk
orang lain pun sibuk
tapi ada jugak masa untuk temannya
tapi aku??
apa aku dapat
aku tunggu kamu...
tapi kau tak hadir dalam hidup ini...
aku menunggu lagi..
tapi hampa..
kekecewaan yg aku terima
♥ awak tak amek kesah pasal saya, tapi ada orang laen yang amek taw,
♥ awak tak jawab call saya, tapi ada orang lain call saya,
♥ awak tak reply mesej saya, tapi ada orang laen mesej saya tiap masa,
♥ awak tak nak jumpa saya, tapi ada yang nak wat janji temu dengan saya,
♥ awak tak tanya saya dah makan ke belum, tapi ada yang tertanya kepada saya,

# SAYA TAK MENGHARAP ORANG LAEN WAT MACAM TU, SAYA CUMA MENGHARAP AWAK.....BILA SUATU HARI NANTI SAYA BERHENTI MENGHARAP, ITU BUKAN SEBAB SAYA DAH TAK SAYANG AWAK, CUMA MELEPASKAN AWAK UNTUK BAHAGIA DENGAN ORANG LAIN.... :'(